Subject: FW: Puurmani kergliiklustee projekteerimine
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jan 2024 08:03:06 +0200

Tere,

Palun registreerida

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Triin Jakobson - INFRAGATE <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 9, 2024 3:35 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Puurmani kergliiklustee projekteerimine

Tere!

Olete väljastanud Puurmani-Laasme jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti
koostamise nõuded, nr 7.1-2/23/21685-2. Tänaseks oleme jõudnud
projekteerimisefaasi ning koostame eskiis kavandit. Parima võimaliku
lahenduse saamiseks soovime teid kaasata eskiisi koostamisse. All olevalt
lingilt leiate meie esialgse eskiiskavandi. Kas teil on aega homme, 10.01.
või reedel 12.01 et üheskoos lahendus nt Teamsis  läbi arutada?

<https://infragate-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/triin_infragate_ee/Epp
UE83xLh9Bs0pWlyb9g78B5IbE7IRRNZgUu2NzF_cFMA?e=YOJ5xx>  POL16_Puurmani
kergliiklustee

Triin Jakobson

Projektijuht/konsultant

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 50 82 178

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud